204°
Opublikowano 20 godzin temu

Kawasaki H2 1000 Naked, doładowany kompresorem, 200KM, 4lata gwarancji, Wyprzedaż 2023 roku

87 500zł96 900zł-10%
Darmowa dostawa ·
Awatar użytkownika moto_doktor
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 271
2 495

O tej okazji

854991_1.jpg


Po ustaleniu możliwy transport do domu.
Pojemność skokowa silnika
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Doskonały silnik o poj. 998 ccm został wzmocniony kompresorem mechanicznym, technologią znaną z Ninjy H2. Innymi słowy, styl serii Z został połączony z technologią H2. Ekran TFT i najbardziej zaawansowane rozwiązania elektroniczne dopełniają obraz motocykla doskonałego, choć wymagającego stalowych nerwów z racji osiągów. Seria Z to ponad 50 lat historii. Teraz, gdy pojawił się Z H2, możesz "doładować"swoje życie emocjami związanymi z silnikiem z kompresorem.Technologia Kawasaki zawarta w tym nakedzie prowadzi Serię. Z w obszary, niedostępne dla innych motocykli.

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami
Układ rozruchowy
Elektryczny

Gear Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Emisja C02
139 g/km
Maksymalny moment obrotowy
137 N•m {14 kgf•m} / 8,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.471 (42/17)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.556 (46/18)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce, przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
104 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
134 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Dł x Szer x Wys
2,085 x 810 x 1,130 (1,235 mm - wyższa pozycja) mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Prześwit pod pojazdem
140 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
Kawasaki Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

43 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Stefan_karwowski
    Nada się jako pierwszy motocykl ?
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    No raczej z trumną w zestawie
  2. Awatar użytkownika dziarskihenk
    Da się założyć blokadę na 15km zeby na kat.b wchodziło? (Edytowano)
    Awatar użytkownika Jaty
    Tak, zaspawać skrzynie na 1 bieg
  3. Awatar użytkownika Mortath
    Za motocykle zawsze +. LWG
    Awatar użytkownika Inspektor_Czaszka
    Chyba LPG
  4. Awatar użytkownika Kriss_G.
    Łooo Panie
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    Jest moc w nakedzie to dopiero muszą być odczucia (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Arek_Partner
    piekna maszyna widzialem je po tuningu w akcji
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    Kwintesencja technologi i ten dźwięk kompresora, potwór na dwóch kółkach
  6. Awatar użytkownika Fireball
    Czy komuś on się podoba? W tych pieniądzach można mieć maszynę która zapier... i również cieszy oko
    Awatar użytkownika dziarskihenk
    Mówienie o H2 że coś leci szybciej to zwykła potwarz
  7. Awatar użytkownika WielkiBratPatrzy
    Bugatti Veyron pod dupą.
Awatar użytkownika