1304°
Opublikowano 5 dni temu

Renault Megane sedan 2024

87 900zł
Awatar użytkownika Dworzanin
Opublikowane przez
Dworzanin
Dołączył w 2024
14
167

O tej okazji

WYGLĄD:


-stalowe obręcze kół 16''


-felgi stalowe typu flexwheel 16" elliptik


MULTIMEDIA:


-funkcja bezprzewodowej replikacji smartfona Android Auto i Apple Carplay


-easy link 7" z nawigacją


KOMFORT I WNĘTRZE:


-gniazdo 12V (z przodu)


-lusterka boczne elektrycznie sterowane, składane ręcznie i podgrzewane


-brak podgrzewania foteli przednich


-fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego


-tylna kanapa w układzie 1/3-2/3


-szyby tylne elektrycznie podnoszone


-konsola centralna rozbudowana (z podłokietnikiem)


-szyby przednie elektrycznie podnoszone


-klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa


-szyba tylna podgrzewana


-tapicerka materiałowa


WIDOCZNOŚĆ I OŚWIETLENIE:


-Wyposażenie konfigurowanego samochodu


-światła do jazdy dziennej LED


-światła przednie halogenowe


-wycieraczki przedniej szyby o zmiennej częstotliwości pracy, czujnik deszczu i światła


-lusterko wewnętrzne o 2 położeniach (dzień/noc)


-lusterka w osłonach przeciwsłonecznych bez podświetlenia


-światła przeciwmgłowe


PROWADZENIE POJAZDU:


-przystosowanie do gamy EV2GA1


-system kontroli bezpiecznej odległości (DW)


-czujniki parkowania z tyłu


-wskaźnik zmiany biegów


-automatyczny hamulec postojowy, elektromechaniczny


-wyświetlacz wskaźników i zegarów 7"


-kamera cofania


-system uruchamiania silnika za pomocą kluczyka


-komunikaty na desce rozdzielczej w jęz.polskim


-system utrzymywania pasa ruchu (LKA)


-funkcja my satefy switch


-system kontroli zmęczenia kierowcy (DDAW)


-systemy ostrzegania o nadmiernej prędkości (OSP/TSR/ISA)


-elektroniczny ogranicznik prędkości maksymalnej 180 km/h


-aktywny system wspomagania hamowania (AEBS)


BEZPIECZEŃSTWO:


-przystosowanie do tylnych pasów bezp.


-czujnik ciśnienia w oponach pośredni


-centralny zamek


-system wspomagania nagłego hamowania (AFU)


-czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu


-3-punktowe pasy bezpieczeństwa na przednich i tylnych miejscach


-możliwość ręcznej dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu


-boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu oraz poduszki kurtynowe


-sygnalizacja niezapięcia pasów bezpieczeństwa


-system dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC) + system wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)


-zagłówki przednie z regulacją wysokości


-3-punktowe pasy bezpieczeństwa na przednich miejscach


-funkcja łączności


-regulator-ogranicznik prędkości


-system mocowania fotelika dla dziecka Isofix na bocznych tylnych miejscach
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika adam.adam

372 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika kierusek_
    Ktoś się interesował i znalazł jakieś testy tego modelu ?
    Awatar użytkownika Ketiw
    Ten model jest na rynku od 2016 roku, znalezienie testów raczej nie będzie problemem? Silnik 1.3 wszedł nieco później bo chyba w 2019.
  2. Awatar użytkownika matrix_991
    Stellantis to jest jednak stan umysłu
    Awatar użytkownika Ukasz
    Renault to nie Stellantis
  3. Awatar użytkownika pyde
    Mam rocznik 21 w wersji intens w wersji „odświeżonej”, aktualnie 99500 przebiegu. Jeżeli ktoś miałby jakieś pytania to odpowiem, nawet mogę jakieś zdjęcia cyknąć jak by kogoś coś bardziej interesowało (Edytowano)
    Awatar użytkownika pyde
    Ogólnie fotele są całkiem w porządku, jako kierowca jest na prawdę wygodnie. I to w przypadku wysokich prędkości na niemieckiej autostradzie, czy jakiś krajówkach nie odczułem żadnego dyskomfortu. Bardzo często spędzam w aucie ciągiem około 12 godzin i nigdy nie miałem problemów z bólem pleców. Grzanie działa bardzo szybko, ma 2 ustawienia „mocy”. Miałem okazję w zeszłym roku zrobić wycieczkę w 4 dorosłe wysokie osoby, na południe Francji, miejsca było z zapasem. Jeśli chodzi o lakier to w moim przypadku 80% przebiegu to autostrada i normalna sprawa jest kilka odprysków od jakiś kamyczków, ale trzeba się bardzo dobrze przyjrzeć żeby znaleźć cokolwiek. Być może biały kolor ma to do siebie że tego nie widać, jednak po 3 latach nadal wygląda świetnie. Łatwość w myciu muszek po letniej autostradzie też bardzo spoko, z reflektorów schodzi niemalże od razu, z grila czy innych elementów również bez problemu.
  4. Awatar użytkownika Danielos_Daniel
    I ta deska XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Awatar użytkownika J_BCyJ
    W porównaniu do Toyoty to jest to Wersal.
  5. Awatar użytkownika Mislis
    to ten silnik, co do niego części nie ma?
    Awatar użytkownika ChuckCebulak
    Prawda
  6. Awatar użytkownika Kottoros
    Mam od 2019, właśnie mi stuknęlo 50k. Jak na początku bylem sceptyczny do tego auta (dostałem jako służbówka) tak dzisiaj bardzo lubię i polecam. Mam 1.3 TCE 115km - pomijając jedna wizytę w ASO gdzie przeprogramowali zawory na gwarancji bo po 50km tracil moc - nic się nie dzieje. Auto całkowicie bezobsługowe, zero problemów. Przyjemnie jedzie, dynamika jest bardzo ok. I na autostradzie i na miasto jest ok zero problemów z wyprzedzaniem czy ruszaniem. Spalanie dzisiaj ecodrivingowo po mieszanym cyklu 4,5. Normalnie koło 6L. W mieście bliżej 6,5l. Za 60k to dostaliśmy w 2019 - świetny zakup. Jak macie pytania - walcie śmiało (Edytowano)
    Awatar użytkownika rhudhy
    115km czy KM?
  7. Awatar użytkownika Wojtek_S1uO
    Z silnikem 1.3 tce? Za tą cenę? +
    Awatar użytkownika Dar43
    Na YT kiwi bardzo pozytywnie się wypowiada o tym silniku i ładnie przyjmuje moc dzięki większemu turbo, jedyny minus że brak części do jego remontów. Dużo lepszy niż 1.4tjet fiata
  8. Awatar użytkownika Pioteł
    ale kasztan
    Awatar użytkownika dziarskihenk
    Może brzydki i dużo pali ale za to psuje się na potege
  9. Awatar użytkownika Figur
    Sedan to ergonomiczny inwalida, chyba tylko emeryta na działkę. Minus
    Awatar użytkownika Krzysztof_PXVf
    To jest właśnie emeryckie myślenie samochód ma mieć możliwość przewożenia np.lodówki bo moze kiedy się przyda a wyglądać jak gówno(czytaj kombi)
  10. Awatar użytkownika Justyna_Cz
    Szkoda bo silniki 1.6 ostatni rzut w Megane 3 albo 2.0 t to były motory a to co teraz montują to jakieś nieporozumienie.
    Awatar użytkownika aleksander.wilkowski
    Bzdura. 1.3 TCe zwija asfalt w porównaniu do starego 1.6, oraz sporo mniej pali. 2.0 Turbo miało dobre osiągi, ale paliło obłędnie dużo.
  11. Awatar użytkownika murob
    "elektroniczny ogranicznik prędkości maksymalnej 180 km/h" ???


    do 180 go ograniczyli czy silnik więcej nie pozwoli, ewentualnie konstrukcja jest niebezpieczna powyżej?
    niemieckie marki ograniczają się do 250km/h
    Awatar użytkownika Wojt_wro
    Nikomu niepotrzebna taka predkość.
  12. Awatar użytkownika veloce
    Autor nie napisał nic o zabijającej motoryzację Unii, jestem zawiedziony
    Awatar użytkownika lukasz.wili
    Komentarze też troche zawodzą. Nie ma ze to jednorazowy silnik. I ze taka pojemnosc to oni robią ze szfagrem na działce w sobote. Albo ze to karton mleka. Albo ze lepszy passat w TDI. Że plastik. Chińczyk. Kupa. Ze wujowi szfagra cioci syna to sie zepsuł po wyjezdzie za brame komisu. Itd itd itd.
  13. Awatar użytkownika Fighter001
    Dużo auta za normalne pieniądze jak na te czasy. Dodam tylko że w 1.3tce od nie dawna można zrobić softa na 160 koni i to takich uzytecznych
    Awatar użytkownika rice
    co jak i gdzie
  14. Awatar użytkownika ferro377
    Francuza? Nigdy xd
    Awatar użytkownika Wojt_wro
    Chyba że od żony;) (kochanki / sąsiadki /partnerki - niepotrzebne skreślić )
  15. Awatar użytkownika Adas_necc
    Przerabiał ktoś na lpg ww. motor?
  16. Awatar użytkownika grizlyyy
    Ujezdzam taką Meganke od 2017 roku, tylko z silnikiem 1.6 sce. Generalnie bardzo dobry samochód, tylko trzymać się z daleka od ASO. ASO renault to epicentrum niekompetencji.
    Awatar użytkownika Wojt_wro
    Jak tam łączniki stabilizatora i zacieki na tylnych głośnikach?;)
  17. Awatar użytkownika Pawel_MHKh
    Czekam na silniki poniżej 0.5 litra
    1.3 to wciąż za wysoka pojemność dla samochodowego ekoświra xD
    Awatar użytkownika dbkidu
    Ma 4 cylindry, nie psuje się, dobre osiągi. Najlepszy obok 1.5 tsi. Gówno to ma Stellantis
  18. Awatar użytkownika Xyzx777777
    Silnik 0.8L 3 cylindry xdd
    Awatar użytkownika Ukasz
    Chyba ten komentarz miał być pod inną okazją, bo to Megane ma 1.3 Tce co ma 4 cylindry
  19. Awatar użytkownika Narks
    W opisie zawarte wszystkie najważniejsze informacje bez zbędnej pojemności silnika czy liczby koni. Bardzo cieszę się że mogę przeczytać o tylnej kanapie w układzie 1/3-2/3.
    Awatar użytkownika toki3
    Jak sprzedają bez silnika to po co o nim pisać? (Edytowano)
  20. Awatar użytkownika Yoker_17
    Byl krotki moment ze rozwazalismy z zona. Tak naprawde ma sens jedynie w podstawowej wersji wyposazenia (jesli komus to wystarczy). Po doposazeniu w rzeczy, ktore w mojej ocenie sa obowiazkowe w dzisiejszych czasach dobijamy do 110k a to juz nie jest tak fajna cena. Finalnie zdecydowalismy sie niezle wyposazona Arkane za 125 chociazby ze wzgledu na nadwozie (lift-back zamiast sedana)
    Awatar użytkownika aleksander.wilkowski
    Czyli kupiliście samochód zbudowany na bazie Clio, droższy od Megane. Dobry deal 🤝
Awatar użytkownika