200°
Opublikowano 12 godzin temu

Motocykl Kawasaki Z650RS Modern Retro, 4lata gwarancji, 68KM, spalanie 4,5L, możliwa rejestracja na kat: A2 lub A. Wyprzedaż rocznika 2023

39 500zł43 500zł-9%
Darmowa dostawa
Awatar użytkownika moto_doktor
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 266
2 472

O tej okazji

Dostępne przystosowanie motocykla przez salon pod rejestrację na kategorie prawa jazdy A2 lub z pełną mocą na kat.A
Możliwe dostarczenie po ustaleniu na terenie całego kraju.

Specyfikacja motocykla:
Hamulce i Zawieszenie
Hamulce, przednie: Podwójne tarcze pół-pływające 300 mm. Zacisk: Podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne: Pojedyńcza tarcza 220 mm, Zacisk: Jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie: Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne: Zawieszenie poziome typu Back-link z bezstopniowym tłumieniem
Osiągi i Przeniesienie Napędu
Przeniesienie napędu: Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe, manualne
Zużycie paliwa przy zastosowaniu zestawu dławiącego 35 kW: 4.5 l/100 km
Emisja C02: 107 g/km
Emisja C02 przy zastosowaniu zestawu dławiącego 35 kW: 107 g/km
Zużycie paliwa: 4.3 l/100 km
Przełożenie podstawowe: 2.095 (88/42)
Moc maksymalna: 50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 64 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 obr./min
Przełożenie: 6-biegowa
Przełożenie biegu 1: 2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2: 1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3: 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4: 1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5: 0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6: 0.852 (23/27)
Silnik
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika: 649 cm³
Średnica x skok: 83.0 x 60.0 mm
Stopień sprężania: 10.8:1
Układ zaworów: 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy: Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Układ rozruchowy: Elektryczny
Smarowanie: Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Nowy Kawasaki Z650RS łączy styl retro z nowoczesną technologią. Charakterystyczne akcenty stylistyczne, takie jak klasyczny okrągły reflektor LED, analogowe zegary, nadwozie i kolory inspirowane latami 70-tymi oraz dwucylindrowy silnik, tworzą wspaniały punkt odniesienia dla segmentu neo-retro. Kawasaki Z650RS to wspaniała propozycja dla wszystkich motocyklistom, my nazwaliśmy całość swoistą Retrowolucją.

Stylizacja retro
Podobnie jak Z900RS, Kawasaki Z650RS oferuje ponadczasową optykę. W klasie modeli średniej wagi, lekki i miejski wygląd odzwierciedla jego przyjazny dla kierowcy charakter. Atrakcyjność wizualną motocykla uzupełniają proste i nowoczesne akcenty projektowe, które pozwalają Z650RS płynnie wtopić się w Twoje codzienne życie.

Wieloramienne obręcze
Wieloramienne obręcze, znane z modelu Z900RS, mają płaskie ramiona zaprojektowane tak, aby wyglądały jak klasyczne koła ze szprychami. Koła oferują równowagę między 'lekkością' i stylowym wyglądem, przyczyniając się zarówno do dużego poziomu precyzji podczas prowadzenia, jak i samego designu.

Hamulce
Podwójne tarcze o średnicy 300mm z przodu i 220mm z tyłu dostarczają odpowiedni poziom siły hamowania nawet podczas agresywnej jazdy. Okrągłe tarcze uzupełniają obraz motocykla w stylu retro.

Dwucylindrowy silnik
Zoptymalizowany pod kątem codziennej jazdy, ekscytujący 2-cylindrowy rzędowy silnik zapewnia szybką reakcję, dobre osiągi w niskich i średnich zakresach oraz jest oszczędny w zakresie zużycia paliwa. Po otwarciu przepustnicy kierowcy zauważą płynną i mocną charakterystykę silnika, oferującą zarówno wysoki poziom kontroli podczas drobnych ruchów manetką, jak i satysfakcjonujący 'ciąg’ w niższych zakresach obrotów.

Wygodna pozycja
Szeroka, płaska kierownica i wygodna pozycja ułatwiają kontrolę szerokiemu gronie motocyklistów.

Podwójne analogowe zegary
Klasyczne zegary prędkościomierza i obrotomierza zostały uzupełnione multifunkcyjnym ekranem LCD, łącząc styl retro z nowoczesną funkcjonalnością.

Rurowa ramą kratownicowa
Jednym z kluczowych czynników przyczyniających się do "lekkości" Z650RS (zauważalnej, gdy tylko motocykl zostanie podniesiony z podpórki bocznej) jest innowacyjna rama kratownicowa. Ważąc 13,5 kg, znacząco przyczynia się do lekkiego, naturalnego prowadzenia motocykla.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

21 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika R4DO
    Drogo to cenią, lepiej już kupić CB650R, przynajmniej ma 4 gary i więcej mocy. Ale kwestia gustu
    Awatar użytkownika Staniol
    Kawa mi się bardziej z wyglądu podoba ale masz rację w tej cenie zapewne lepszym wyborem jest CB650R
  2. Awatar użytkownika Justyna_Cz
    Nowy motorek w starym stylu coś co lubię więc plusik.Dla podobnych wielbicieli chwalipost 19094405-CqHaH.jpg
    Awatar użytkownika Mateuszeek23
    Jak ja dobrze wspominam ten motocykl!
  3. Awatar użytkownika Japko
    Drogo i trzeba się przejechać, bo motocykl jak dla mnie za miękki. Dodatkowo za bardzo plastikowy jak na retro. Po krótkiej negocjacji u jednego z dealerów doszedłem do ceny 35 k. Ale i tak się nie zdecydowałem. Czekam na Hondę CB 350 w Europie, ale chyba na to się Honda nigdy nie zdecyduje. A szkoda, bo to pięknne i proste retro.
  4. Awatar użytkownika Karol_Bk
    "Promocja" od września i dopiero ktoś to zobaczył bo taka to promocja, może i ładny ale golas. Ciekawe jaka będzie cena od lipca
  5. Awatar użytkownika einbenutzer17_
    Fajny, ale trochę za drogi dla mnie
  6. Awatar użytkownika Michael_R
    Jest coś podobnego ale z silnikiem 125 na rynku? Sorry, za głupie pytanie ale jestem laikiem a ostatnio naszła mnie ochota na spróbowanie jazdy na motocyklu.
    Awatar użytkownika Mrlagiboy
    Vespa 125 GTS
    Co masz na myśli? Podobnego na dwóch kołach czy podobnego do tego konkretnego modelu? Stara wsk125 jest podobna. Stara Yamaha 125 sr. Pokusiłbym się że nawet Honda vt 125 jest podobna. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika mzyo
    Oczywiście jedyny, który mi się podoba w katalogu kosztuje 70 k. LOL
  8. Awatar użytkownika Tony-H
    mega (Edytowano)
Awatar użytkownika