Opublikowano 2 dni temu

AliExpress i zamknięte zamówienie (utrata środków/kredytów zakupowych)

WItam,

Zrobiłem ostatnio zakupy na AliExpress za tzw. Kredyty Zakupowe uzyskane z okazji "EuroManii" za ok. 65 zł (opłaty blikiem wyniosły aż 2x 1gr). Dwa dni potem dostaje info a zamknięciu zamówień (niby problemy z wysyłką) i zwrot całych 2gr.
Kredyty zniknęły. Obsługa nie ma pojęcia i wytyka ze to sprawa sprzedawców. Ostatecznie zbyli mnie tekstem:

"Thank you for waiting. We've escalated your case to the senior team for a further checking as your problem is such an unique problem and we will get back to you within 3-5 business days via email.Please kindly wait patiently and we humbly ask for your patience on this matter"

Dodam ze na 6 przedmiotów które były w tym zamówieniu, niby tylko jeden jest wysłany.

Ktoś bawił się tymi "kredytami" i kupował coś (z sukcesem) za nie ?
Aktualizacje społecznościowe

5 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika RedRooster
    W jakichś wątkach na Reddit czytałem skargi na podobne sytuacje. Raczej normą jest bezproblemowa realizacja kredytów ale zdarzaja się zwroty i wtedy z kolei normą wydaje się być, że kredyty nie wracają. Radzano żeby tylko w renomowanych sklepach realizować je, ograniczając ryzyko ich utraty.
    Mnie wysłali co kupiłem, dużo tego nie było ale z relatywnie z dużym upustem. Za pierwsza rzecz
    zapłaciłem 211 zł zbijając cenę o 370zł kuponami, monetami i kredytami (circa 230zl). Za drugi fant dałem 2 grosze, w sklepie 50zl.
  2. Awatar użytkownika pattexblue
    Miałem podobnie, z tym że kredyty wróciły, ale miałem blokadę na zamowienia z kredytami. Mogłem tylko kupić produkty ponizej $10
  3. Awatar użytkownika marcin.lewandowskiywk
    I jak udało Ci się otrzymać kredyty z powrotem? (Edytowano)
    Awatar użytkownika YoJin
    Autor
    Na tą chwilę nie, niby czekam na informacje. Ale nawet nie wiem gdzie i co pisać bo gadka z konsultantem to typowa rozmowa z Hindusem który nie ma i niczym zielonego pojęcia.
Awatar użytkownika