Niestety, ta okazja wygasła minutę temu.
42°
Opublikowano 1 czerwca 2024
Zdalnie sterowany samochód wltoys 124007 model rc
Darmowa z Chiny ·
Opublikowane przez
adamek1004
Dołączył w 2019
9
356
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Aktualne kody i kupony AliExpress znajdziecie
144001vs
124017 jest większy - ma szerszy rozstaw osi - podobno lepiej się prowadzi
ma silnik bezszczotkowy - to największa zaleta - rozdzielone esc od odbiornika i lepszy motor.
sprzedawany z większym akku
ma więcej miejsca na akumulator
reszta bez większych różnic
no i różnica w cenie między 144001 a 124007 jest zbyt mała, aby się decydować na model ze szczotką.
od tego sprzedawcy kupiłem 124017 i jest silnik 4300kv i pilot v8.
specyfikacja to:
124017 V2
ESC:60A brushless
independent esc
Motor:2845 4300KV
brushless motor
fajny model
na start nasmarować dyfer, dokupić części zamiennych i akku
z części to polecam zwrotnicę, wahacze, ośki i jak masz pecha to dyfer (dla nowych to wszystko można kupić za jakieś 20zł)
ja musiałem wymienić - mam 2 modele i śmigam z synem
1 wahacz, 2 dyfry (były marne od nowości), śrubę i mocowanie koła (uciekło mi) a wyjeździłem 20 pakietów na model w sumie na dwa auta poszło 40 pakietów w 10 dni zabawy. po demontażu śrub dla kół, zwrotnic warto zabezpieczyć gwint klejem do gwintów (ja nie miałem i zastosowałem taśmę teflonową - zobaczymy czy da radę)
124017 jest większy - ma szerszy rozstaw osi - podobno lepiej się prowadzi
ma silnik bezszczotkowy - to największa zaleta - rozdzielone esc od odbiornika i lepszy motor.
sprzedawany z większym akku
ma więcej miejsca na akumulator
reszta bez większych różnic
no i różnica w cenie między 144001 a 124007 jest zbyt mała, aby się decydować na model ze szczotką.
od tego sprzedawcy kupiłem 124017 i jest silnik 4300kv i pilot v8.
specyfikacja to:
124017 V2
ESC:60A brushless
independent esc
Motor:2845 4300KV
brushless motor
fajny model
na start nasmarować dyfer, dokupić części zamiennych i akku
z części to polecam zwrotnicę, wahacze, ośki i jak masz pecha to dyfer (dla nowych to wszystko można kupić za jakieś 20zł)
ja musiałem wymienić - mam 2 modele i śmigam z synem
1 wahacz, 2 dyfry (były marne od nowości), śrubę i mocowanie koła (uciekło mi) a wyjeździłem 20 pakietów na model w sumie na dwa auta poszło 40 pakietów w 10 dni zabawy. po demontażu śrub dla kół, zwrotnic warto zabezpieczyć gwint klejem do gwintów (ja nie miałem i zastosowałem taśmę teflonową - zobaczymy czy da radę)
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
15 Komentarzy
sortowanie:Sam sobie odpowiem.
124008 jest nowszym modelem.
Silnik, sterownik i bateria pracują na wyższym napięciu (3s) więc mniej się grzeją.
Konstrukcja jest plastikowa, więc mniej podatna na trwałe uszkodzenia, raczej się ugnie niż trwale odkształci lub złamie przy okazji np. obudowę dyfra. Wygląda na bardziej odporny niż 124007, 124017.
Wolniej jeździ, ale 60km/h i tak jest dla mnie wystarczające.
Szybciej i prościej można wymienić baterię. Bateria nie wypadnie przy kolizji.
Mniej elementów w układzie skrętu kół.
Większy prześwit. Niższa masa (1kg vs 1,2kg)
Kilkadziesiąt złotych droższy. (Edytowano)
Ten metal z którego są wykonane zębatki w dyfrze to jakiś gównolit a nie metal, paznokciem można zarysować. Po rozebraniu tego cuda do cna okazało się, że chińczyk nie dał 1 dużej podkładki ( w instrukcji na dyfer są 4 małe i 2 duże, a były 4 małe i 1 duża - na filmach yt wszyscy tak mają niezgodnie z instrukcja) myślę, że i tak nie miało to zbyt dużego wpływu. Jak kupujesz ten model, to kup od razu wzmocnione zębatki do dyfra. koszt około 18zł za 2 komplety, a jak jesteś nowy na ali to 4zł. sam dyfer jest ok - ten kubek plastikowy. Jeszcze odkręcenie śrub od tych dużych zębatek w dyfrze - 3 udało mi się odkręcić, a jedna za cholerę nie chce puścić......
Ja zamówiłem dwa nowe dyfry, a te zblokowałem zębatki, żeby dzieciak się mógł bawić zanim listonosz przyniesie nowe elementy. Reszta jest ok, a akku jest akceptowalny, bo ma jedną celle słabszą. na te 20 minut zabawy to widać potencjał w modelu. Swojego WLTOYSA już rozłożę i złożę z zamkniętymi oczami, tyle razy wyciągałem te dyfry. (mam słaby klej do metalu - chiński). Szukając w necie info o problemach z dyframi - zero, wszystko jest OK. znalazłem tylko jeden film gdzie gość wymienia zębatki na te utwardzone i pokazuje jak te nowe są świetne.....
jak zajeździsz zębatki na standardowych podkładkach - daj grubsze, pośmigasz jeszcze trochę, zanim zębatki zrobią się gładkie jak głowa Kodżaka.
W WLTOYS to kontroli jakości chyba nie ma ile mogli oszczędzić na tych 8 zębatkach? Nawet smaru do nich nie dają bo to nie robi różnicy.
mam wrażenie że ta zębatka na wale to też jest gównolit, ale są większe i mimo że smar po 20 minutach z białego zrobił się stalowy, to dają radę. Uwaga w miejscu gdzie wał napędza dyfer, trzeba dać dużo smaru, tak aby zaciągał z dna. wał się potrafi kręcić z zawrotną prędkością - nawet gdzieś sobie to policzyłem.
polecam tu widać jaki gównolit to jest ten dyfer. ja dla testu przetarłem papierem ściernym spód kółka zębatego i musiałem wycierać stół od opiłków.
(Edytowano)