325°
Opublikowano 6 godzin temu

Rower Kross Esker Hybrid 2.0 MS 349 Wh

5 999zł10 999zł-45%
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
princesssska
Dołączył w 2018
835
1 828

O tej okazji

Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.


848315_1.jpg KROSS ESKER HYBRID 2.0 MSUtarte szlaki nie są dla ciebie? Chcesz jeździć poza powszechnymi ścieżkami? Szutrowe trasy to twój cel? KROSS Esker Hybrid 2.0 to odpowiedź na twoje potrzeby. Gravel, szutrowiec, ale ze wsparciem elektrycznego silnika. To dodatkowe 40 Nm mocy pod twoimi stopami. To odpoczynek podczas jazdy, czyli przyjemność, która trwa jeszcze dłużej. Zakładaj kask, buty i ruszaj śmiało w drogę.


848315_1.jpg Pora na przygodę!Rowery z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po szosie i w terenie, efektywnym przeniesieniem mocy na napęd i przewidywalnym zachowaniem w każdych warunkach. KROSS Esker Hybrid 2.0 został wyposażony w osprzęt z grupy MICROSHIFT, mechaniczne hamulce tarczowe Tektro oraz elektryczny napęd Hyena.
System wspomagania w rowerze KROSS Esker Hybrid 2.0 MS zaprojektowany został jako wsparcie podczas jazdy, na konkretnych odcinkach. Jeśli brakuje "watów" na podjeździe, czy noga na prostej już "nie podaje", wtedy wchodzi do gry silnik. Niewielka, ale co ważne, lekka bateria, nie będzie obciążeniem podczas przejażdżki, a zapewni wysatrczające zasilanie dla silnika właśnie na takie momenty.


848315_1.jpgW Esker Hybrid 2.0 zamontowaliśmy 10 rzędową kasetę (11-42T) w układzie 1x10 - ten zakres wystarczy na szybkie proste odcinki po szutrach jak i na podjazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada przerzutka MICROSHIFT ADVENT M6205, sprawnie zmieniająca przełożenia. Za hamowanie odpowiadają mechaniczne hamulce tarczowe Tektro, współpracujące z manetkami Microshift Advent X oraz tarczami 160 mm. Prosta konstrukcja to łatwa konserwacja.


848315_1.jpg Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacjiRamę roweru KROSS Esker Hybrid wykonaliśmy z aluminium 6061 - to stop aluminium o wysokiej sztywności i odporności na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium. Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.


848315_1.jpgDoskonałym uzupełnieniem są komponenty takie jak kierownica z tzw "flarą" - czyli rozszerzeniem dolnej części, żeby poprawić kontrolę roweru w cięższych warunkach. Kierownicę owinęliśmy klasyczną i sprawdzoną owijka od Fizik'a - Terra Mictotex. Koła "ubraliśmy" w szerokie opony WTB RESOLUTE 700X42C z bieżnikiem, który sprawdzi się podczas jazdy po płaskiej i równej nawierzchni, dzięki gęstemu ustawieniu klocków w centralnej części opony, a rzadsze klocki po bokach podpowiadają za pewne prowadzenie w terenie.
KROSS Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

61 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Sebastian_Borkowski
    Za tą cenę elektryczny Gravel to faktycznie sztos o.o I to od Krossa czyli nie chiński noname. Nieźle, leci plusik xd

    PS. Chociaż ja akurat przeglądam oferty jakiegoś fajnego rowerku MTB na deore do 2500zł (scotta 930 już nie ma w rozmiarze xd) dla chłopa 182cm xd Jakbyście coś fajnego widzieli to podrzućcie xd Gravela z grubszymi oponami w tej cenie raczej nie ma co szukać niestety xd (Edytowano)
    Awatar użytkownika Marcin_SmWu
    Co Ty piszesz…
    Kross to chińczyk który robi olbrzymie problemy z uznawaniem gwarancji. Po drugie sens takiego roweru ucieka bo waży 20kg a zasięgu nie starczy nawet na 50km
    Gravelem z założenia robi się często większe przebiegi więc traci to sens, jako rower na dojazd do pracy wciąż lepiej z ebików kupić fulla który będzie oferował większy zasięg. Totalnie mnie nie dziwi czemu robią promocje na ten zalegający rower
  2. Awatar użytkownika Sahin66

    Gravel o wadze 21 kg, ze wspomaganiem do 25 km/h. Coraz bardziej absurdalne i bez sensowne są pomysły na te rowery.
    Awatar użytkownika baka1408
    Każdy legalny ebike ma zgodnie z prawem wspomaganie do 25 km/h więc bez sensowny to jest Twój komentarz. Cel takiego silnika w ebike'u to wspomaganie na podjazdach a nie rozpędzanie się na asfalcie do 40 km/h.
    Nie twierdzę że ten rower ma wielki sens, ale to że ma blokadę i dużo waży to akurat dotyczy każdego ebike.
  3. Awatar użytkownika StolarS
    Kto jeździ na gravelu wolniej niż 25 km/h? Po których ten silnik i bateria to tylko ciężka przeszkadzajka :I ?
    Awatar użytkownika xtomashx_.
    Np ja jeżdżę wolniej.
  4. Awatar użytkownika Morski_Kraken
    Rower kompletnie bezsensowny w założeniach. Gravel powinien być lekki i zwinny, a tu mamy ciężkiego klocka ze wspomaganiem, które przez 90% trasy nie będzie potrzebne. Nie dziwię się, że to wyprzedają.
    Awatar użytkownika mateuszkt
    Jako wyprawówka by się nadał
  5. Awatar użytkownika Bukakey
    Ale fuj. Wygląda okropnie. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Gidzas
    czy to jest jakas wersja dla leśnika czy pogranicznika ?:D
    kolor - marzenie gajowego
  6. Awatar użytkownika Jurek_Rak
    Zasięg prędkość? Jak się jeździ z ta bateria?
    Awatar użytkownika PioterCebularz
    No prędkość na prądzie to max 25 km/h.
    Zasięg zależy od terenu, poziomu wspomagania, ale raczej 350 wh to mała bateria. Tak powiedzmy do stówki km max przy bardzo sprzyjających warunkach i małym wspomaganiu. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika WyimaginowanyUżytkownik
    Jeśli sam producent podaje zasięg tylko DO 50 kilometrów to wiedz że coś się dzieje..

    A dzieje się akumulator o małej pojemności ku$@@a jego mać (Edytowano)
    Awatar użytkownika Piotr.Gie
    Ale to jest WSPOMAGANIE do 50km. Pod górkę, pod wiatr, w trudniejszym terenie. Resztę możesz przejechać o własnych siłach - po płaskim, z wiatrem, z górki. Serio ludzie - czemu uważacie, że na elektryku trzeba mieć włączone wspomaganie non stop?
  8. Awatar użytkownika JanuszSram
    Fajny ale bez błotników, to jakaś nowa moda?
    Awatar użytkownika Morski_Kraken
    Tak
  9. Awatar użytkownika Emil_Prochnicki
    Bez sensu ten rower.

    Blat za mały, hamulce za słabe i strasznie ciężki.

    Z mojego doswiadczenia E-gravel to powinno być 15kg max, blat 52z, i tarcza min 180mm z przodu.

    Juz lepiej sobie zrobić konwersję zwykłego eskera ms, będzie taniej, szybciej i lżej. (Edytowano)
Awatar użytkownika