![Rower Kross Esker Hybrid 2.0 MS 349 Wh](https://static.pepper.pl/threads/raw/8jhuF/848315_1/re/768x768/qt/60/848315_1.jpg)
325°
Opublikowano 6 godzin temu
Rower Kross Esker Hybrid 2.0 MS 349 Wh
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
princesssska
Dołączył w 2018
835
1 828
O tej okazji
Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.
KROSS ESKER HYBRID 2.0 MSUtarte szlaki nie są dla ciebie? Chcesz jeździć poza powszechnymi ścieżkami? Szutrowe trasy to twój cel? KROSS Esker Hybrid 2.0 to odpowiedź na twoje potrzeby. Gravel, szutrowiec, ale ze wsparciem elektrycznego silnika. To dodatkowe 40 Nm mocy pod twoimi stopami. To odpoczynek podczas jazdy, czyli przyjemność, która trwa jeszcze dłużej. Zakładaj kask, buty i ruszaj śmiało w drogę.
Pora na przygodę!Rowery z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po szosie i w terenie, efektywnym przeniesieniem mocy na napęd i przewidywalnym zachowaniem w każdych warunkach. KROSS Esker Hybrid 2.0 został wyposażony w osprzęt z grupy MICROSHIFT, mechaniczne hamulce tarczowe Tektro oraz elektryczny napęd Hyena.
System wspomagania w rowerze KROSS Esker Hybrid 2.0 MS zaprojektowany został jako wsparcie podczas jazdy, na konkretnych odcinkach. Jeśli brakuje "watów" na podjeździe, czy noga na prostej już "nie podaje", wtedy wchodzi do gry silnik. Niewielka, ale co ważne, lekka bateria, nie będzie obciążeniem podczas przejażdżki, a zapewni wysatrczające zasilanie dla silnika właśnie na takie momenty.
W Esker Hybrid 2.0 zamontowaliśmy 10 rzędową kasetę (11-42T) w układzie 1x10 - ten zakres wystarczy na szybkie proste odcinki po szutrach jak i na podjazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada przerzutka MICROSHIFT ADVENT M6205, sprawnie zmieniająca przełożenia. Za hamowanie odpowiadają mechaniczne hamulce tarczowe Tektro, współpracujące z manetkami Microshift Advent X oraz tarczami 160 mm. Prosta konstrukcja to łatwa konserwacja.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacjiRamę roweru KROSS Esker Hybrid wykonaliśmy z aluminium 6061 - to stop aluminium o wysokiej sztywności i odporności na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium. Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Doskonałym uzupełnieniem są komponenty takie jak kierownica z tzw "flarą" - czyli rozszerzeniem dolnej części, żeby poprawić kontrolę roweru w cięższych warunkach. Kierownicę owinęliśmy klasyczną i sprawdzoną owijka od Fizik'a - Terra Mictotex. Koła "ubraliśmy" w szerokie opony WTB RESOLUTE 700X42C z bieżnikiem, który sprawdzi się podczas jazdy po płaskiej i równej nawierzchni, dzięki gęstemu ustawieniu klocków w centralnej części opony, a rzadsze klocki po bokach podpowiadają za pewne prowadzenie w terenie.
![848315_1.jpg](https://static.pepper.pl/threads/raw/mTBXP/848315_1/fs/895x577/qt/65/848315_1.jpg)
![848315_1.jpg](https://static.pepper.pl/threads/raw/V21BH/848315_1/fs/895x577/qt/65/848315_1.jpg)
System wspomagania w rowerze KROSS Esker Hybrid 2.0 MS zaprojektowany został jako wsparcie podczas jazdy, na konkretnych odcinkach. Jeśli brakuje "watów" na podjeździe, czy noga na prostej już "nie podaje", wtedy wchodzi do gry silnik. Niewielka, ale co ważne, lekka bateria, nie będzie obciążeniem podczas przejażdżki, a zapewni wysatrczające zasilanie dla silnika właśnie na takie momenty.
![848315_1.jpg](https://static.pepper.pl/threads/raw/uI1Bx/848315_1/fs/895x577/qt/65/848315_1.jpg)
![848315_1.jpg](https://static.pepper.pl/threads/raw/urSgo/848315_1/fs/895x577/qt/65/848315_1.jpg)
![848315_1.jpg](https://static.pepper.pl/threads/raw/UW70N/848315_1/fs/895x577/qt/65/848315_1.jpg)
![KROSS](https://static.pepper.pl/merchants/raw/avatar/2258_1/re/54x54/qt/70/2258_1.jpg)
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
61 Komentarzy
sortowanie:PS. Chociaż ja akurat przeglądam oferty jakiegoś fajnego rowerku MTB na deore do 2500zł (scotta 930 już nie ma w rozmiarze xd) dla chłopa 182cm xd Jakbyście coś fajnego widzieli to podrzućcie xd Gravela z grubszymi oponami w tej cenie raczej nie ma co szukać niestety xd (Edytowano)
Kross to chińczyk który robi olbrzymie problemy z uznawaniem gwarancji. Po drugie sens takiego roweru ucieka bo waży 20kg a zasięgu nie starczy nawet na 50km
Gravelem z założenia robi się często większe przebiegi więc traci to sens, jako rower na dojazd do pracy wciąż lepiej z ebików kupić fulla który będzie oferował większy zasięg. Totalnie mnie nie dziwi czemu robią promocje na ten zalegający rower
Gravel o wadze 21 kg, ze wspomaganiem do 25 km/h. Coraz bardziej absurdalne i bez sensowne są pomysły na te rowery.
Nie twierdzę że ten rower ma wielki sens, ale to że ma blokadę i dużo waży to akurat dotyczy każdego ebike.
kolor - marzenie gajowego
Rower elektryczny EcoBike Forest 28" 2022 zielony | MatrixMedia.pl
Zasięg zależy od terenu, poziomu wspomagania, ale raczej 350 wh to mała bateria. Tak powiedzmy do stówki km max przy bardzo sprzyjających warunkach i małym wspomaganiu. (Edytowano)
A dzieje się akumulator o małej pojemności ku$@@a jego mać (Edytowano)
Blat za mały, hamulce za słabe i strasznie ciężki.
Z mojego doswiadczenia E-gravel to powinno być 15kg max, blat 52z, i tarcza min 180mm z przodu.
Juz lepiej sobie zrobić konwersję zwykłego eskera ms, będzie taniej, szybciej i lżej. (Edytowano)