Ta okazja kończy się 30 listopada 2024 o 22:59
![2024r Toyota Camry 2.5 Hybrid Dynamic Force 218 KM e-CVT werse Comfort, Prestige, Executive @ Salon Toyota](https://static.pepper.pl/threads/raw/MuniV/850704_1/re/768x768/qt/60/850704_1.jpg)
1359°
Opublikowano 2 dni temu
2024r Toyota Camry 2.5 Hybrid Dynamic Force 218 KM e-CVT werse Comfort, Prestige, Executive @ Salon Toyota
Opublikowane przez
Al_Moheida
Dołączył w 2018
277
3 872
O tej okazji
![850704_1.jpg](https://static.pepper.pl/threads/raw/tMF11/850704_1/fs/895x577/qt/65/850704_1.jpg)
![850704_1.jpg](https://static.pepper.pl/threads/raw/wUKEj/850704_1/fs/895x577/qt/65/850704_1.jpg)
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
435 Komentarzy
sortowanie:Auto na rynku USA najlepiej trzymającym w cenie autem w swojonej klasie i bardzo bardzo docenionym.
Miałem avensis 1.8 również dobre auto, ale camry to po prostu camry czyli miękko więcej miejsca i z przodu i z tyłu, spalanie że żaden aven nawet w dieslu go nie pokona.
Owszem Arteon, Passat bije go na łeb w przewadze bagaznika, ale w toyocie przynajmniej nie mamy silnika 1.5 TSi który ma 150KM i choinki która zapala się na kokpicie
- mało pali (duże miasto i autostrady przepisowo 6-6.5, drogi krajowe i ekspresowe do 110 km/h poniżej 5, Niemcy z gazem w podłodze - czyli maksymalne 194 km/h licznikowe (blokada jest) 12 litrów); mowa o wersji z baterią litowo-jonową, te wcześniejsze z nimh palą więcej zwłaszcza na krajówkach
- bardzo szybko reagująca skrzynia biegów, zarówno w mieście jak i na trasie przyjemniej się wyprzedza/włącza do ruchu niż z DSG
- doskonałe zawieszenie, komfortowo wybiera duże nierówności a jednocześnie przy Vmax wciąż stabilnie i pewnie się prowadzi; w kilku testach ładnie podkreślali, że można zrobić porządne zawieszenie bez bawienia się w jakieś DCC
- dużo miejsca na tylnej kanapie
- bardzo dobry stosunek ceny do jakości w segmencie dużych aut
- ładny wygląd klasycznego sedana jak ktoś lubi auta bez udziwnień
Minusy:
- zacofana obsługa radia/telefonu/komputera pokładowego
- mało schowków, haczyki w bagażniku to pomyłka + zawiasy wchodzące tam do środka
- jakość większości plastików to wczesny Fiat Uno
- kiepsko wyciszona
Przesiadka z topowo wyposażonego Superba - doskwiera tandetne wykończenie, tragiczny infotainment oraz niepraktyczny bagażnik, ale właściwości jezdne (i fotele!) rekompensują to całkowicie, można cisnąć po 10 godzin bez zmęczenia gdzie w Superbie takie trasy męczyły.
Średni wiek auta w Polsce to kilkanaście lat. Sądzisz, że na Pepper jest inaczej?
Wysłano z iPhone 15 Pro Max
Dla mnie warunek to bezawaryjność oraz możliwość montażu haka na rowery i wygodny na długie trasy.
Jakość wykonania słabiutka, materiały przeciętne, wyciszenie słabe. Największy minus to infotainment - wolny i wygląd jak sprzed 10 lat.
Nową wersją (polift) ma już być zdecydowanie lepsza czyli będzie tak jak konkurencja 5 lat temu
Zaleta to płynność jazdy i oszczędność w mieście. Spokojnie wyniki 5-5,5l można robić. Na autostradzie 8,5l przy 140.
3 lata temu była po 120k pln i wtedy to była odpowiednią cena za to auto. (Edytowano)