Opublikowano 47 minut temu

Samsung - zwrot nadpłaty

Cześć, post może trochę cebula alert ale 3 stówki na ulicy nie leżą

Czy ktoś z Was bawił się o pisanie do Samsunga o zwrot nadpłaty w sytuacji, gdy produkt który kupiliście nagle obtaniał dzień/dwa dni później?
Sytuacja wygląda tak: kupiłem w piątek Galaxy S24 Ultra w Samsung Shop za kwotę 5300PLN po kodach - telefon jeszcze niewysłany. Dzisiaj jest za niecałe 5000PLN po kodach. Czy pisanie do Samsunga o zwrot tej różnicy coś da, czy najlepiej się nie pie*****ć w tańcu i zamówić po niższej cenie, a ten telefon jak dojdzie to odesłać?

Dla wszystkich śmieszków którzy pewnie przybędą - robiłem już tak w RTV EURO AGD i xkom, w obydwu przypadkach dostałem zwrot nadpłaty.
856710-01PLl.jpg856710-sJ57C.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

2 Komentarze

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika ed_shfrin
    Samsung ma program gwarancji ceny gdzie zwracają kwote, niestety regulamin ma wyłączenia, w tym kody rabatowe...

    samsung.com/pl/…ny/

    [..] Jednocześnie porównywana niższa cena nie może być ceną
    obniżoną w wyniku zastosowania kodów rabatowych/promocyjnych, członkostwa w klubie
    lojalnościowym, innych promocji indywidualnych, promocji dla określonej grupy osób [...]
    Awatar użytkownika blckz
    Autor
    Warto wiedzieć, trudno - zamówię drugi telefon a ten zwrócę