![Motocykl Barton Street-R 125](https://static.pepper.pl/threads/raw/8AYrX/848544_1/re/768x768/qt/60/848544_1.jpg)
201°
Opublikowano 12 godzin temu
Motocykl Barton Street-R 125
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
Radzio_o
Dołączył w 2019
975
4 733
O tej okazji
Barton Street-R to wyjątkowy reprezentant motocykli naked klasy 125. Łączy nowoczesny design, dynamiczny silnik, wysoką jakość wykonania oraz niską cenę!
Street-R wyróżnia się wieloma smaczkami designerskimi. Boczny, lakierowany panel nawiązuje do ramy kratownicowej. Cała tylna sekcja zachwyca smukłą, sportową linią, a to za sprawą błotnika, który zgodnie z najnowszymi trendami zamontowany jest do wahacza. Jak na motocykl typu naked przystało, Street-R zapewnia wyprostowaną pozycję z szeroką kierownicą – a to oznacza wysoki komfort jazdy oraz wielką pewność prowadzenia.
Barton Street-R to pojazd idealny do miasta, na co dzień, dla mniej i bardziej zaawansowanych. Dzięki masie 124 kg (jedna z najniższych wśród konkurencji), oferuje łatwość jazdy porównywalną z rowerem. Wąska konstrukcja (745 mm) zapewnia zwinność w mieście, a spory rozstaw osi (1360 mm) oznacza odpowiednią stabilność na trasach.
Z przodu pracuje widelec teleskopowy, z tyłu amortyzator zamontowany centralnie, a motocykl porusza się na 17-calowych kołach – podwozie gwarantuje odpowiednie wyważenie pomiędzy komfortem i precyzją prowadzenia. O bezpieczeństwo dbają hamulce tarczowe: z przodu pracuje 3-tłoczkowy zacisk na tarczy o śr. 240 mm; z tyłu znalazł się dwutłoczkowy zacisk i tarcza 220 mm. Motocykl posiada układ CBS poprawiający stabilność motocykla przy mocnym i nagłym hamowaniu.
Silnik modelu Street-R to chłodzony powietrzem jednocylindrowiec o pojemności 125 ccm. Osiąga moc 8 kW, czyli niemalże 10,8 KM. W połączeniu z odpowiednio skonfigurowaną, 5-biegową skrzynią manualną (ze sprzęgłem), Street-R zapewnia przyjemność podróżowania w dalszych trasach oraz dynamiczne starty spod świateł. Zbiornik paliwa mieści 11 litrów, co przy konsumpcji na poziomie 2,6l/100 km przekłada się na zasięg przekraczający 400 kilometrów.
Street-R ma kolejną ogromną zaletę – wyjątkowo niską cenę, która sprawia, że Barton to jeden z najbardziej konkurencyjnych motocykli w swoim segmencie!
Street-R wyróżnia się wieloma smaczkami designerskimi. Boczny, lakierowany panel nawiązuje do ramy kratownicowej. Cała tylna sekcja zachwyca smukłą, sportową linią, a to za sprawą błotnika, który zgodnie z najnowszymi trendami zamontowany jest do wahacza. Jak na motocykl typu naked przystało, Street-R zapewnia wyprostowaną pozycję z szeroką kierownicą – a to oznacza wysoki komfort jazdy oraz wielką pewność prowadzenia.
Barton Street-R to pojazd idealny do miasta, na co dzień, dla mniej i bardziej zaawansowanych. Dzięki masie 124 kg (jedna z najniższych wśród konkurencji), oferuje łatwość jazdy porównywalną z rowerem. Wąska konstrukcja (745 mm) zapewnia zwinność w mieście, a spory rozstaw osi (1360 mm) oznacza odpowiednią stabilność na trasach.
Z przodu pracuje widelec teleskopowy, z tyłu amortyzator zamontowany centralnie, a motocykl porusza się na 17-calowych kołach – podwozie gwarantuje odpowiednie wyważenie pomiędzy komfortem i precyzją prowadzenia. O bezpieczeństwo dbają hamulce tarczowe: z przodu pracuje 3-tłoczkowy zacisk na tarczy o śr. 240 mm; z tyłu znalazł się dwutłoczkowy zacisk i tarcza 220 mm. Motocykl posiada układ CBS poprawiający stabilność motocykla przy mocnym i nagłym hamowaniu.
Silnik modelu Street-R to chłodzony powietrzem jednocylindrowiec o pojemności 125 ccm. Osiąga moc 8 kW, czyli niemalże 10,8 KM. W połączeniu z odpowiednio skonfigurowaną, 5-biegową skrzynią manualną (ze sprzęgłem), Street-R zapewnia przyjemność podróżowania w dalszych trasach oraz dynamiczne starty spod świateł. Zbiornik paliwa mieści 11 litrów, co przy konsumpcji na poziomie 2,6l/100 km przekłada się na zasięg przekraczający 400 kilometrów.
Street-R ma kolejną ogromną zaletę – wyjątkowo niską cenę, która sprawia, że Barton to jeden z najbardziej konkurencyjnych motocykli w swoim segmencie!
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
35 Komentarzy
sortowanie:Ogólnie jestem bardzo zadowolony, fajny lekki motorek do miasta, super do nauki. Warto zwrocic uwage na kilka rzeczy:
1. Jest to bardzo prosta konstrukcja, np. nie ma absu, wiec trzeba byc ostrożnym. Jakość adekwatna do ceny, jak się przyjrzeć to trochę szczypie w oczy budżetowość niektórych rozwiązań. W moim był fabrycznie uszkodzony akumulator wymieniony na gwarancji, innych problemów nie miałem.
2. Jest dość mały, myślę że 180cm wzrostu to maks do w miarę wygodnej jazdy. Nie polecam robić tras dłuższych niż 250km dziennie, chyba że ktoś lubi ból.
3. Dla zaczynajacych przygodę z jednosladem: moim zdaniem super opcją na początek. Ma gmole, więc mozna sobie śmiało cwiczyc manewry na parkingu i sie nie bać. Części tanie. Trzeba pamiętać, że przy zakupie będziemy musieli się jeszcze wyposażyć w kask i ciuchy, a bywa to dosc drogie.