Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
494°
Opublikowano 27 maja 2024
Rower Gravel Giant Revolt 1 2023 rozmiary S,M,L
100zł z Włochy
Opublikowane przez
Łukasz_K2
Dołączył w 2021
1
11
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Cena 1300,58 euro Wysyłka w 3 dni, dostawa 14 dni
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
57 Komentarzy
sortowanie:Ogólnie jestem zadowolony. Poniżej postaram się wypunktować wady i zalety.
Plusy:
- wygodna geometria, krótki mostek według nowych trendów
- wygodne standardowe siodło (kwestia indywidualna), można zamontować lampkę Gianta na system UniClip
- tubeless w standardzie - na giantowskim mleczku trzymał bardzo dobrze ciśnienie, opony również sprawdziły się - zero kłopotów z schodzącym ciśnieniem czy łapaniem flaka
- sztywne osie
- możliwość wrzucenia opony do max 53mm (przy przestawieniu flipchipa)
- fajna kierownica z backswipem dzięki temu mamy ciut bliżej chwyty, natomiast trochę to utrudnia montaż dodatkowych akcesoriów gdyż kierownica prędko zagina się i pole do idealnego montażu jest ograniczone
Minusy:
- tragiczna owijka - do zmiany na starcie
- sztyca d-fuse - strzela od samego początku, wymiana klina, wymiana śruby, pasta do carbonu, shimano antiseize, inne smarowidła... dopiero zastosowanie preparatu Carbogrip wyeliminowało strzelanie z okolicy sztycy. Docelowo i tak po czasie zmieniłem na standardową okrągłą i problem się już nie pojawił
- słaby lakier w okolicy mocowania sztycy - kruszy się od góry, zwłaszcza jak jakiś magik składający rower źle założy tylny klin
- miałem wrażenie, że kupując rower marki "premium" ominą mnie problemy związane ze słabym montażem, tymczasem po 100km pierwszy serwis - w sterach susza
- napęd GRX 2x10 (400) w stosunku do chociażby GRX 2x11 (800) to z mojego doświadczenia przepaść jeśli chodzi o kulturę pracy na korzyść oczywiście wyższej grupy
- bardzo słabe piasty
- słabe tarcze Tektro / warto wymienić choćby na podstawowy model Shimano i już będzie odczuwalna zmiana in plus
- sztywne pancerze z przodu komplikujące założenie torby na kierownicę (za to zero problemów z obcieraniem lakieru)
- korba i support FSA, przednia przerzutka Tiagra - szkoda że nie pełny GRX + korba GRX
Czy brałbym ponownie? Za cenę oficjalną 7999,00 nie ma mowy, natomiast za cenę ze wstawki raczej tak
Gdy brałem silexa to poszedłem w M i była wygodna (moim zdaniem), a teraz porównałem sobie geometrię obu ram i L w Giant wygląda na bardzo zbliżona do M silexa.
Porównywałem silexa 2022 do Revoluta z 2023 jakby co. (Edytowano)
giant-bicycles.com/pl/…022
giant-bicycles.com/nl/…022