Niestety, ta dyskusja już wygasła
Opublikowano 11 godzin temu

UWAGA! Według regulaminu Samsung jest OK, ale każdy sam decyduje. Samsung Watch 6 LTE 40mm + hipotetycznie możliwy Cashback 500 zł samsung

electro.pl/tel…rny
Oferta z cashbackiem była ważna tylko dla zamówień do północy 2 czerwca


UWAGA!
Oferta jest według mnie OK, ale nie według wszystkich. Będzie to chyba najbardziej "zminusowana" oferta na Watch 6 z LTE za mniej niż 550 zł. Użytkownik Przemkow znalazł w regulaminie i rzeczywiście tak jest wpisane:
"Termin Zakupu [...] do 02.06.2024 r. godz. 23:59
(będący datą i godziną wysłania zamówienia na
serwer sklepu internetowego
należącego do Punktu
Handlowego [...]"

Użytkownik Templar napisał:
"Liczy się data zamówienia, tak że spokojnie można dzisiaj jeszcze brać, byle doszło do 09.06, bo wtedy upływa termin rejestracji. W formularzu wysyła się dowód zamówienia (np. kopia maila) z widoczną datą. Faktura może być wystawiona później (w terminie rejestracji). Korzystałem już wcześniej z cashbacków Samsunga i zawsze tak to wygląda."

Użytkownik ch3mn3y napisał:
"Chyba neigdy jeśli chodzi o zamówienia w niedzielę, ale wieczorem w tygodniu zdarzyło się bezpośrednio w Electro i pochodnych zamawiać i data na fakturze była ta sama co nadania, czyli następny dzień roboczy."

Przydałby się przedstawiciel samsunga lub "partnera handlowego"





Cashback 500 zł (również na wersję z LTE) jest zgodnie z opisem na stronie samsunga do dzisiaj (2 czerwca).
Jednak na stronie sklepu electro.pl jest opis "Dostawa 2-5 dni".
Jedyne otrzymane informacje ze sklepu to potwierdzenie opłacenia oraz:
"Szanowny Kliencie,
z przyjemnością potwierdzamy możliwość realizacji Twojego zamówienia o numerze XXXXXXX. W zamówieniu znajduje się produkt z wydłużonym czasem realizacji: 2-5 dni.
Będziemy na bieżąco informować Ciebie o kolejnych etapach realizacji."

Czy to oznacza, że zamówienie wraz z zapłaceniem dokonane dzisiaj mieszczą się w warunkach cashbacku, czy jednak sklep wpisze podczas wysyłki datę zakupu inną. Ma to znaczenie, bo zwrot to niepotrzebne dodatkowe 25 zł? Może ktoś kupował u nich i powie jaka jest rzeczywistość.

Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie.
Aktualizacje społecznościowe

69 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Przemkow
    def z regulaminu:
    Termin Zakupu - termin od 13.05.2024 r. do 02.06.2024 r. godz. 23:59 (będący datą i godziną wysłania zamówienia na serwer sklepu internetowego należącego do Punktu Handlowego lub dokonania zakupu w Punkcie Handlowym, wskazaną na dowodzie zakupu);
    Więc wg mnie - data złożenia zamówienia a nie fv.
    Awatar użytkownika tryt
    Zakup to inaczej zawarcie umowy sprzedaży. Złożenie zamówienia nie jest w ogromnej większości sklepów równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Data wystawienia dowodu zakupu jest nieistotna, istotna jest data sprzedaży.
  2. Awatar użytkownika Templar
    Liczy się data zamówienia, tak że spokojnie można dzisiaj jeszcze brać, byle doszło do 09.06, bo wtedy upływa termin rejestracji. W formularzu wysyła się dowód zamówienia (np. kopia maila) z widoczną datą. Faktura może być wystawiona później (w terminie rejestracji). Korzystałem już wcześniej z cashbacków Samsunga i zawsze tak to wygląda.
    Awatar użytkownika Artur_Dulemba
    Autor
    W takim razie zostawiam i zobaczę co powiedzą w sklepie, bo na stronie oferty wciąż jest informacja o cashbacku.
  3. Awatar użytkownika ch3mn3y
    Jako, że faktura jest wystawiana po nadaniu, a nie samym zamówieniu, a dzisiaj nikt nie nada, to będzie jutrzejszą data
    Awatar użytkownika Artur_Dulemba
    Autor
    Dzięki za odpowiedź. Czy kupowałeś u nich i tak to było w praktyce? Wiem że to nie Amazon, ale sklepy różnie działają. Jeśli to pewne to chcę usunąć tę jedyną sensowną dzisiaj ofertę na Watch 6 LTE z cashbackiem.
  4. Awatar użytkownika Vegost
    Przecież liczy się dzień wystawienie faktury. Potwierdzenie złożenia zamówienia nie jest potwierdzeniem zakupu i zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Zmień opis, bo wprowadza w błąd.
    Awatar użytkownika Artur_Dulemba
    Autor
    Co wprowadza w błąd? Wyraźne słowo "hipotetycznie" czy pytanie o to z jaką datą jest zakup?
    Uczyłem się kiedyś na ekonomii, że oferta sklepu z chwilą jej potwierdzenia przez klienta jest już umową. Widocznie jest inaczej.
  5. Awatar użytkownika Artur_Dulemba
    Autor
    Powtórzę swoje pytanie:
    Jedyne otrzymane informacje ze sklepu to potwierdzenie opłacenia oraz:
    "Szanowny Kliencie,
    z przyjemnością potwierdzamy możliwość realizacji Twojego zamówienia o numerze XXXXXXX. W zamówieniu znajduje się produkt z wydłużonym czasem realizacji: 2-5 dni.
    Będziemy na bieżąco informować Ciebie o kolejnych etapach realizacji."

    Czy to oznacza, że zamówienie wraz z zapłaceniem dokonane dzisiaj mieszczą się w warunkach cashbacku, czy jednak sklep wpisze podczas wysyłki datę zakupu inną?
    Może ktoś u nich kupował.
  6. Awatar użytkownika 8888
    Przy rejestracji będzie możliwość wskazania daty zamówienia i potwierdzenie poprzez screenshot więc powinno przejść…
    Awatar użytkownika Vegost
    Nic nie przejdzie, musi być wystawiony dokument sprzedaży na której widnieje data. A to zrobi dopiero pracownik jutro rano, albo w bliżej nieokreślonym czasie.
  7. Awatar użytkownika rzecznik_prawdziwek
    Jak ci nie uznają, to lepiej na tym wyjdziesz. Kup co innego, nie ten badziew.
    Awatar użytkownika Artur_Dulemba
    Autor
    To jest dla dziecka i ma być bez telefonu. Zaproponuj cokolwiek lepszego na małą rękę z LTE. Teraz pojawia się pytanie: badziew czy najlepsza możliwość? (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika Artur_Dulemba
    Autor
    Ktoś wyrzucił tę ofertę (pozbywając się zdjęć i odnośnika do oferty) i przeniósł to dyskusji.

    Zamówiłem jednak 2 sztuki (drugi zegarek przez konto mojej kobiety).
    Czy płatność blikiem z jednego konta za oba zamówienia ma znaczenie jeśli chodzi o cashback od Samsunga?
    Awatar użytkownika hannax2
    Czy mógłbyś wstawić link tutaj? Oferta została usunięta i zmieniona w dyskusję
Awatar użytkownika