Niestety, ta okazja wygasła 31 minut temu.
1979°
Opublikowano 28 marca 2024

SUV Suzuki Vitara 1.4T Mild Hybrid

89 900zł95 900zł-6%
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
Radzio_o
Dołączył w 2019
754
4 386

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Wyprzedaż rocznika 2023.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet mild Hybrid 2WD 6MT Comfort Plus w cenie 89900zł (95900zł)

Vitara kontynuuje historię kultowego SUV-a, który na rynku jest od ponad 30 lat. Najnowsza odsłona tego auta została doceniona za sylwetkę, zwrotność, komfort oraz dzielność także poza asfaltowymi drogami. Vitarę zdecydowanie wyróżnia atrakcyjna i opływowa linia nadwozia SUV z dużym prześwitem podwozia. Ergonomiczna i przestronna kabina oraz wysoka pozycja siedzeń oferują wygodę w podróży wszystkim pasażerom. Zaawansowany napęd na 4 koła AllGrip Select, który jest dostępny niemal we wszystkich konfiguracjach wyposażenia, wyróżnia model pośród konkurencji. Pod maską samochód może mieć jeden z dwóch silników benzynowych: 1,4 Boosterjet mild Hybrid (tzw. miękka hybryda) lub 1,5 DualJet Hybrid, a więc z technologią Suzuki Strong Hybrid. Obydwie jednostki napędowe zapewniają niskie zużycie paliwa i mniejszą emisję szkodliwych spalin (w porównaniu z silnikami klasycznymi).

Innowacyjny układ mild Hybrid w Vitarze z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 Boosterjet tworzy zintegrowany 48-woltowy starter/generator ISG 10 kW (wspomaga silnik momentem obrotowym rzędu 50 Nm), akumulator litowo-jonowy oraz przetwornica (z 48 do 12 woltów). Wyższe napięcie pozwala efektywniej wykorzystywać moment silnika elektrycznego podczas ruszania czy przyspieszania. System posiada nową funkcję pracy na biegu jałowym, która eliminuje zużycie paliwa podczas wytracania prędkości. Nowe rozwiązanie pomaga obniżyć spalanie i emisję dwutlenku węgla. Vitara 1,4 Boosterjet jest oferowana z precyzyjnie zestrojoną 6-stopniową, manualną skrzynia biegów. Vitara 1,5 DualJet Hybrid to najnowsza wersja silnikowa. Do napędu tego samochodu posłużył wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1462 cm3, który współdziała z silnikiem elektrycznym generującym dodatkowe 33 konie mechaniczne. Układ magazynuje energię w litowo-jonowym akumulatorze o napięciu 140V i pojemności 840 Wh, pozwalając na jazdę tylko z napędem elektrycznym. W układzie przeniesienia napędu zastosowano zautomatyzowaną sześciostopniową skrzynię biegów 6AGS, która daje poczucie płynnej jazdy dzięki bezpośredniemu połączeniu z silnikiem elektrycznym (ten wspomaga napęd podczas zmiany przełożeń). Całość wspiera zintegrowany z silnikiem spalinowym układ ISG (rozrusznik/alternator) zasilany z akumulatora litowo-jonowego znakomicie ułatwiającego łagodny rozruch w jeździe w mieście. Wszystkie te rozwiązania pozwalają na znaczące obniżenie spalania i zmniejszenie emitowanego CO₂, a więc 1,5 DualJet Hybrid jest jeszcze bardziej „eko” i zdecydowanie przyjazna dla portfela właściciela.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

438 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Zerunio
    Była już wrzutka z tą Vitarą i jest tam mega dużo komentów odnośnie samego auta.
    Od razu wrzucę, że:
    - promocja już jest nieaktywna i wszystko z 2023 wymiecione
    - na foto jest najwyższa wersja wyposażenia, a wersja ze wstawki wygląda tak:
    18024053-iZg0e.jpg
    Awatar użytkownika Slawomir_N.
    Ładniejszy niż ten z głównej.
  2. Awatar użytkownika Budniu
    Dla porównania, mam od nowości (2018 r.) Vitarę z ostatniego "normalnego" wypustu czyli nie 1,4 czy inne 1,2 z turbiną/nami, które są zwyczajnie wyżyłowane na moc, którą mają, co w moim odczuciu znacząco wpłynie na żywotność tych silników (obstawiam 150 tysi i będzie z nich śmieć). Ja mam zwyczajne 1.6 na wtrysku i na łańcuszku rozrządu, 120KM. Demonem przyspieszenia oczywiście nie jest, ale ja już jestem za stary na ściganie się ze świateł. Jeżdżę w cyklu w zasadzie mieszanym tj. dojeżdżam 100 km do pracy w trasie po czym cały dzień jeżdżę robiąc kolejne 100 czy 200 km już głównie w mieście. Bez żadnych miękkich hybryd u mnie średnie spalanie w skali tych już prawie 6 lat to 6,46L/100 km (statystyki prowadzę od pierwszego dnia i mam obecnie nakręcone 148 tysi). Obniżanie więc spalania w tym przypadku, to tak raczej średnio im wyszło. Nic tylko ten zasrany ekoład i zielony porządek  
     
    Jeżeli ktoś sobie chce przejrzeć więcej wpisów dot. eksploatacji mojego samochodu, proszę bardzo: spritmonitor.de/en/…tml 
    Awatar użytkownika Irys17
    eeee no co Ty ....

    przecież silniki 1.0T i 1.4T booster jet są na rynku kilka lat i założę się że tysiace z nich spokojnie przejchało 200kkm - 250kkm i dalej jeżdżą...

    0.9tce od Renault potrafi 300kkm przejechać - serio

    nie jest tak źle z obecną motoryzacją - dobry projekt i odpowiednie materiały i można zrobić dobry, mocny "mały" silnik, ale jak się księgowi wpier... albo jest odgórna decyzja że ma się psuć...
  3. Awatar użytkownika DawiD1886
    Jakość wykonania wnętrza-tragedia.
    Wyciszenie tragedia.
    Mamy taką samą w firmie.
    Awatar użytkownika Pajsel
    Jakość adekwatna do ceny
  4. Awatar użytkownika Kamil_G1MR
    Może nie za piękne, może głośne, może powolne, ale nie zepsuje się chwilę po wyjeździe z salonu jak niemieckie turboszroty
    Awatar użytkownika Edmund_Dantes
    Otóż to.
  5. Awatar użytkownika Adas_necc
    Podstawowe pytanie idzie do tego założyć lpg STAGA LUB BRC jak do fiatowskich 1.4t i oplowskich ?
    Awatar użytkownika hazet
    Tylko dedykowane BRC Maestro lub Alex Idea. Ceny instalacji 5500-7000. Dotrysk benzyny 5-15%. Możliwe występowanie błędu P0088 - za wysokie ciśnienie paliwa na biegu jałowym (dotyczy przeważnie skrzyń automatycznych) We Włoszech te samochody są sprzedawane z instalacjami dealerskimi - brak utraty gwarancji na silnik. Na razie nie ma tam zgłaszanych, po forach, większych problemów. Bez AllGrip i w manualu spalanie granicach ok. 6,5 LPG i 0,5 benzyny. Przy "normalnej" nodze i warunkach. Ok. 23 zł/100km. To są dane z włoskich forów. Zdecydowałem się zagazować S-Cross, po dłuższych wahaniach i zbieraniu informacji. Niebawem odstawiam do gazownika. Cebula wygrała ze mną, bo te auta niewiele palą i LPG nie jest niezbędne. Ale samochód jest fajny, mam zamiar długo go trzymać i nie chcę ponad 7 płacić za benę 98.
    Tutaj, z napędem na 4, spaliła poniżej 6 gazu. Ale wynik zrobiony przy dziadowskiej jeździe, na użytek marketingowy
    Tutaj link do naszego forum. 2 auta, z tym silnikiem K14D, gazowane w 2021. KME - nie było wtedy jeszcze dedykowanych instalacji suzukiklub.pl/for…856 Samochody AWD i w automatach. (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika jfd
    Za suv zawsze wielki minus
    Awatar użytkownika lulik
    Za suv zawsze plus
  7. Awatar użytkownika czepson
    Jak na SUVa w hybrydzie cena zachęcająca!
    Awatar użytkownika Harry
    Mild hybrid czyli taka pseudo hybryda.
  8. Awatar użytkownika Lukasz_KosmalarBJ
    Zdjęcie z tej wstawki do rzeczywistego pojazdu ma się jak zdjęcie burgera w MC D. w ofercie do tego wydawane go przy kasie
  9. Awatar użytkownika Mxrou61x
    Manualna skrzynia, kto to bierze?
    Awatar użytkownika big.beat
    Każdy kto lubi mieć kontrolę na autem...
  10. Awatar użytkownika JaskierWolf_
    Mam Vitarę 2020, premium, mild hybrid prawie 70tys km, więc mogę opisać co i jak. Zacznę od minusów:
    - lakier - nie wiem jak inne kolory (płatne) ale podstawowy czerwony (który podobał się mojej żonie) to dramat. Wiatr zawieje, piasek poleci po masce (xD) i już są uszczerbki na lakierze xD
    - plastik - is fantastik - no ale w tej cenie to czego się więcej spodziewać
    - wygłuszenie - no jest przeciętnie. Przy większych prędkościach i wietrze robi się bardzo głośno.
    - wyposażenie wnętrza - no jest klima, ale jednostrefowa, patyczki (xD) do obsługi deski rozdzielczej.
    No i to są główne minusy

    Plusy:
    - wygoda - auto jest wygodne - fotele, wysokość, itd.
    - zbieranie się - na niskich biegach samochód "wyrywa" do przodu (efekt załączania elektrycznego silniczka), przy wyższych prędkościach i biegach brak turbodziury
    - spalanie - najlepsze na trasie. 4,7l na 100 km przy stałej 90km/h, 5,2-6,3l przy mieszanej, 6,4-7,0 przy ciężkiej nodze, korkach itd.
    - bezawaryjność - oprócz przeglądów zgodnie z harmonogramem i przeczyszczenia tarczy (dostał się piach i kamienie) nie było robione nic. Zero problemów z czymkolwiek (odpukać w niemalowane).

    W cenie sprzed 4 lat premium się bardzo opłacało. Zwłaszcza, że wartość takiej Vitary nieznacznie zjechała. Dziś, 20tys zł więcej za nówkę, to ja bym wolał kupić kilkuletnią używkę xD
    Awatar użytkownika Berzelot
    Trasa stała prędkość 90km/h?! To już wiem kto powoduje korki
  11. Awatar użytkownika NeXuS_Seven
    Stop hybrid go diesel!
    Awatar użytkownika MaxMad79
    Właśnie w moim wymieniam wtryski
  12. Awatar użytkownika artyleria
    To czy używana Tesla Model S
    Awatar użytkownika kooboo
    Myślę, że Kawasaki Ninja.
  13. Awatar użytkownika NOSACZE
    Nie rozumiem fenomenu tego samochodu, że wygląda jakby przestał być produkowany 15 lat temu, a nadal jest w sprzedaży.
    Awatar użytkownika Tobiasz_R
    Mercedes G klasa, produkowany od 1979r niewiele się zmienił wizualnie a kosztuje kupę kasy i trzeba czekać w długiej kolejce na odbiór.
    Suzuki samurai - archaiczny wygląd a używany kosztował więcej niż nówka z salonu.
    8-mio konny plastkikowy Aixam, diesel o pojemności małego mleka, kosztuje 80 tys.
    Wymieniać dalej? Różne są gusta i potrzeby.
  14. Awatar użytkownika 100mph
    W srodku jak 15-letni VW. Nadkola zrobione z gownolitu. Smieszne autko.
    Awatar użytkownika kurtus
    Znajdź śmieszniejsze za ta cenę ,teraz 100k za suva to mało
  15. Awatar użytkownika Radek_PUA
    Wnętrze jak to Suzuki, ale całkiem to jeździ, testowałem poprzednia nie hybrydowa generację. Chyba lepiej brać vitare od dustera w tej cenie
    Awatar użytkownika PsikutaSławomir
    Miałem ten dylemat i jeszcze ASX w kręgu. W dasterze tak śmierdziało plastikem jak w sklepie u Chińczyka wszystko po 5 zł
  16. Awatar użytkownika el_kamilo
    Miałem Vitare z 2019 roku czyli chyba ostatniego rocznika przed wprowadzeniem Mild Hybrid. Owszem auto jest wewnątrz plastikowe, ale nie ma wielkiego dramatu. Wygodna, wysoka pozycja za kierownicą, wszystko elegancko widać. Spalanie na trasie do Chorwacji i spowrotem 5.4 więc spoko. Samochód został w rodzinie i czasem mam okazję przesiąść się do niego z Tucsona NX4 i uważam, że pozycja za kierownicą, jej wygoda są lepsze jak w Hyundai.

    Miałem okazję jeździć też Dusterem.z 2022 i to auto to taczka... (Edytowano)
    Awatar użytkownika Mateusz_Gnrf
    Słabo Fiat Grande Punto też może osiągnąć spalanie na tym poziomie
  17. Awatar użytkownika elnino1981
    Dobra okazja, dobry silnik, fajne autko jedyne na minus to brak ocynku...
    Awatar użytkownika Zerunio
    Tyle, że ona jest ocynkowana. Info od producenta:
    Stalowe panele zastosowane w nadwoziu tego pojazdu są następnie poddawane obróbce antykorozyjnej.
    - Galwanizacja obu powierzchni na wszystkich blachach stalowych
    - Do gruntowania wszystkich blach stalowych za pomocą katodowego malowania zanurzeniowego
    - Wosk antykorozyjny na wewnętrznych powierzchniach drzwi i progów, które są narażone na długotrwałe działanie wilgoci
    - Powłoka winylowa na spodzie panelu podłogowego i wewnętrznych powierzchni nadkoli
    - Nakładanie szczeliwa na szwy drzwi, łączniki między poszczególnymi arkuszami w komorze silnika i podobnymi częściami panelu
  18. Awatar użytkownika Tygrys47
    6MT. Ile za AT? I jakie?
    Awatar użytkownika Chyba_Ty
    Już nie ma AT w ofercie vitary (Edytowano)
  19. Awatar użytkownika fdcx
    Chiński MG chyba trochę namieszał na rynku. Na Duster już obniżyli ceny. To Suzuki też nie ma teraz łatwo, bo adresowany jest do podobnej grupy docelowej.
    Awatar użytkownika Cebularny
    UE już zapowiedziało wyciągnięcie ciężkich dział, żeby czasem Kowalski nie miał za tanio.
  20. Awatar użytkownika Adam1983
    1.4 w prawie 2 tonowym aucie. Turbo padnie po roku, jeszcze do tego pewnie start/stop i całkiem kaplica.
    Awatar użytkownika Irys17
    masa własna obecnej generacji vitary od 1075 -1310kg w zależności od wersji,
    taki 1.4T więcej jak 1200kg nie waży...

    masz nieaktualne dane
Awatar użytkownika