Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
132°
Opublikowano 8 dni temu
Radar rowerowy W100 - $57,61
Darmowa z Chiny ·
Opublikowane przez
szpieg.z.Biedronki
Dołączył w 2020
7
33
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
W100 rowerowy Radar tylny na rower z czujnikiem wstecznym - kompatybilny z garmin
Kupiłem, jestem po pierwszej jeździe. Na ruchliwe ulice raczej bez sensu, natomiast tam gdzie samochody pojawiają się z rzadka - dobra sprawa.
Zrobił mi parę alarmów o czymś z tyłu, które znikały (traktuje to jako fałszywe alarmy, ale też nie wiem czy faktycznie coś się nie pojawiło).
Nie przegapił żadnego samochodu który mnie wymijał. Łapie też rowerzystów.
Nie używałem radaru garmina - więc trudno mi porównać - natomiast różnica cenowa jest znaczna. Na filmikach na yt gdzie był porownywany W100 z brytonem i garminem - nie było jakiś wielkich różnic które by mnie zniechęciły.
W opakowaniu oprócz radaru są 3 typy uchwytów:
- do sztycy montowany podobnie jak gopro (wg mnie przegięcie, bo za dużo plastikow, ale przynajmniej pewne)
- do stycy - mały uchwyt na gumkę (na tym jechalem - jest ok)
- do montażu pod siodełko (u mnie nie stykło, za wąski rozstaw prętów pod siodełkiem)
Bez problemu podłączył się do garmina edge 530.
Urządzenie dosyć duże (wydaje mi się że garminy nieco mniejsze).
Odpowiadając na pytania z komentarza: nie ocenię z jakiego dystansu wyłapuje samochody, ale napewno nie jest to tylklo 20 m. Pi razy oko to musi być min 100 m (podejrzewam ze deklarowane 140 m).
Waga: 90g
Rozmiar: 41.5*100*21mm
Maksymalna odległość wykrywania: 140m (153 jardów)
Kąt widzenia: 220 stopni
Poziomy kąt wykrywania: 40 stopni
Wykrywalne cele prędkość: 10-120 km/h
Auto-sleep/Auto-wake: tak
Kompatybilny smartfon: Android 4.2 i powyżej, IOS 8.2 i powyżej
Port ładowania: TYPE-C
Wodoodporna klasa: IPX6
Tryb pracy i żywotność baterii naszego radaru rowerowego W100
1. Tryb pojedynczego radaru (ponad 24 godziny): wyłączone światło tylne, włączony radar, wyłączony głośnik (światło jest wyłączone, gdy nie ma nadjeżdżających pojazdów. Światło będzie migać, gdy pojazdy zbliżają się od tyłu, a grafika trajektorii pojazdu będzie wyświetlana na aplikacja na smartfona i komputer rowerowy. Głośnik jest wyłączony)
2. Tryb pojedynczego światła tylnego (ponad 24 godziny): miganie pulsu światła tylnego, wyłączanie radaru, wyłączanie głośnika (światło utrzymuje miganie impulsów. Radar i głośnik są wyłączone)
3. Tryb stały (14 godzin): światło tylne jest zawsze włączane, radar włączony, głośnik wyłączony (światło ciągle się włącza. Światło będzie migać, gdy pojazdy zbliżają się od tyłu, a grafika trajektorii pojazdu będzie wyświetlana na aplikacja na smartfona i komputer rowerowy. Głośnik jest wyłączony)
4. Tryb lampy błyskowej (18 godzin): miganie pulsu światła tylnego, włączanie radaru, włączanie głośnika (światło utrzymuje miganie pulsu. Światło będzie migać, gdy pojazdy zbliżają się od tyłu, a grafika trajektorii pojazdu będzie wyświetlana na aplikacja na smartfona i komputer rowerowy. Pierścienie głośnikowe.)
Kupiłem, jestem po pierwszej jeździe. Na ruchliwe ulice raczej bez sensu, natomiast tam gdzie samochody pojawiają się z rzadka - dobra sprawa.
Zrobił mi parę alarmów o czymś z tyłu, które znikały (traktuje to jako fałszywe alarmy, ale też nie wiem czy faktycznie coś się nie pojawiło).
Nie przegapił żadnego samochodu który mnie wymijał. Łapie też rowerzystów.
Nie używałem radaru garmina - więc trudno mi porównać - natomiast różnica cenowa jest znaczna. Na filmikach na yt gdzie był porownywany W100 z brytonem i garminem - nie było jakiś wielkich różnic które by mnie zniechęciły.
W opakowaniu oprócz radaru są 3 typy uchwytów:
- do sztycy montowany podobnie jak gopro (wg mnie przegięcie, bo za dużo plastikow, ale przynajmniej pewne)
- do stycy - mały uchwyt na gumkę (na tym jechalem - jest ok)
- do montażu pod siodełko (u mnie nie stykło, za wąski rozstaw prętów pod siodełkiem)
Bez problemu podłączył się do garmina edge 530.
Urządzenie dosyć duże (wydaje mi się że garminy nieco mniejsze).
Odpowiadając na pytania z komentarza: nie ocenię z jakiego dystansu wyłapuje samochody, ale napewno nie jest to tylklo 20 m. Pi razy oko to musi być min 100 m (podejrzewam ze deklarowane 140 m).
Waga: 90g
Rozmiar: 41.5*100*21mm
Maksymalna odległość wykrywania: 140m (153 jardów)
Kąt widzenia: 220 stopni
Poziomy kąt wykrywania: 40 stopni
Wykrywalne cele prędkość: 10-120 km/h
Auto-sleep/Auto-wake: tak
Kompatybilny smartfon: Android 4.2 i powyżej, IOS 8.2 i powyżej
Port ładowania: TYPE-C
Wodoodporna klasa: IPX6
Tryb pracy i żywotność baterii naszego radaru rowerowego W100
1. Tryb pojedynczego radaru (ponad 24 godziny): wyłączone światło tylne, włączony radar, wyłączony głośnik (światło jest wyłączone, gdy nie ma nadjeżdżających pojazdów. Światło będzie migać, gdy pojazdy zbliżają się od tyłu, a grafika trajektorii pojazdu będzie wyświetlana na aplikacja na smartfona i komputer rowerowy. Głośnik jest wyłączony)
2. Tryb pojedynczego światła tylnego (ponad 24 godziny): miganie pulsu światła tylnego, wyłączanie radaru, wyłączanie głośnika (światło utrzymuje miganie impulsów. Radar i głośnik są wyłączone)
3. Tryb stały (14 godzin): światło tylne jest zawsze włączane, radar włączony, głośnik wyłączony (światło ciągle się włącza. Światło będzie migać, gdy pojazdy zbliżają się od tyłu, a grafika trajektorii pojazdu będzie wyświetlana na aplikacja na smartfona i komputer rowerowy. Głośnik jest wyłączony)
4. Tryb lampy błyskowej (18 godzin): miganie pulsu światła tylnego, włączanie radaru, włączanie głośnika (światło utrzymuje miganie pulsu. Światło będzie migać, gdy pojazdy zbliżają się od tyłu, a grafika trajektorii pojazdu będzie wyświetlana na aplikacja na smartfona i komputer rowerowy. Pierścienie głośnikowe.)
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
77 Komentarzy
sortowanie:nie zgubił żadnego pojazdu ani rowerzysty którzy mnie wymijali. Jedyne ale to jak jedzie dwóch rowerzystów jeden na kole drugiego - to bodajże widział tylko "jednego". Ale w sumie wystarczy mi wiedza ze mam kogoś na swoim kole
Moim zdaniem wygodniejsze niż lusterko, a przede wszystkim dokładniejsze.
Może w Australii gdzie kursują kilkudziesieciometrowe pociągi drogowe to się przydaje ale u nas? gadżet.
Kup, oddaj najwyżej jak nie będzie Ci pasował się przekonasz.
PS. Nie znam osoby co by oddała i nie była wręcz zachwycona. Gwarantuję CI, że jak kupisz szczególnie orginalną Garmina Varię (bo ona praktycznie nieomylna prędzej zrobi fałszywie negatywa niż pozytywa), że działa to minimum kilkadziesiąt do kilkuset razy lepiej niż sobie teraz wyobrażasz
Ale oczywiście, tego chińczyka nie bronię, bo nie wiem jak to działa. (Edytowano)